varmsın yokmusuna seyirci olarak katıl

varmısın yokmusuna seyirci olarak katıl

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ben varmısın yokmusuna katılmak istiyorum bana sitenizi yollarsanız sevinirim sizi hergün izliyorum nasıl kayyıt olacağımı yazınız benim eposda adresim berat37@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben varmısın? yokmusuna oyuncu olmak istiyorum lütfen sitenizi verin melisa-celik-97@hotmail.com

gülsevim dedi ki...

mrb varmısın yokmusun yarışmasına katılmayı çok istiyorum ihtiyacı olan biriyim bu yorumları hamdi bey okuyor yada ulaşıyorsa şunu söylemek istiyorum sizi fazla terletmem :D

Adsız dedi ki...

ben varmısın yokmusun yarışmasını herzaman izlerim yarışmacı olmak çok istiyorum benim durumum hiç iyi deyil belki varmısın yokmusun yarışmasına katılırım katılmayı çok isterim çünkü bizim bazı borçlarımız var bunun için ben katılmak istiyorum benim msn em emre.suat@hotmail.com ben yarışmaya katılırsam ilk işim acun abiye sarılıcam katılmayı çok isterim

Adsız dedi ki...

Ben varmısın yokmusuna katılmak istiyorum sitenizi yollarsanız sevinirim evlencem borcum var yarışmanıza katılmak istiyorum.ulucanmuhendislik2@yahoo.com saygılarımla bünyamin paker

Adsız dedi ki...

EVREN ben varmısın yokmusuna katılmak istiyorum lütfen bana geri dönün evrengok_1996@hotmail.com

Adsız dedi ki...

varmısın yokmusuna katılmak istiyorum yarışmak istiyorum lütfen bu şansı bana verin evrengok_1996@hotmail.com

Adsız dedi ki...

acun bey ben yarışmacı olmk istiyorum gerçekten buna ihtiyacım var ben neden seçilmedim bunuda çok merak ediyorum yanıtlayın lütfen sizi çok seviyorum ve her gün takip ediyorum nuraydemirci1@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey ben 21yaşındayım ve yarışmacı olmak istiyorum evliyim iki tane çocuğum var lütfen bana yardımcı olun onların geleceği için yarışmacı olmak istiyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

acun ben önceden başvuru yaptım tel bekliyorum

düretel dedi ki...

lütfen çok borcum var

düretel dedi ki...

katılmak istiom bir şans

erdal dedi ki...

acun çok brcum var lütfen

erdal dedi ki...

acun çok brcum var lütfen

Adsız dedi ki...

merhaba acun bey,

ben hollandadan ayse, 23 eylul ve 30 eylul arasi istanbula tatile geliyoruz.
sizin programinizi cok beyenerek izliyoruz ve seyirci olarak katilmak istiyoruz, eyer mumkunse bana nasil katilabilicegimizi ogrenebilirsek cok memnun oluruz...

simdiden tesekkurler.

mail adresim : sweetygirl_09_@hotmail.com