varmısın yokmusun oyunu

varmısın yokmusun oyununu indirmek için tıklayın

3 yorum:

Adsız dedi ki...

acunn abi neolur nineni yanaklarından öp zizde kıskanmayın sende kendi kendini öp kemal ve melis ablayı cok ama cok seviyorum benimde ablam işitme engeli ve zizi cok seviyor programınızı hergün izliyoruz ve günür ablaya söyle onuda cok seviyorum
buğce dilara fatma acak

Adsız dedi ki...

acunn abi neolur nineni yanaklarından öp zizde kıskanmayın sende kendi kendini öp kemal ve melis ablayı cok ama cok seviyorum benimde ablam işitme engeli ve zizi cok seviyor programınızı hergün izliyoruz ve günür ablaya söyle onuda cok seviyorum
buğce dilara fatma acak

hatice dedi ki...

acun seni çooook seviyor ve beğenerek izliyorum önceden senin hakkında yapılan kötü yorumları okudum ve çok üzüldüm senin ne kadar iyi kalpli olduğunu biliyorum.seninle görüşmek istiyorum ama lise 1gidiyorum okul yüzünden seni görmek için çabalayamıyorum ama senin hayranın olduğumu bilmeni isterim seni çok seviyorum.öptm